Chwilówki w 15 minut

Ostatnimi czasy w pociagu usłyszałam dyskusję dwóch studentek. Jedna z nich opowiadała „Do kogo mam ponadto zadzwonić? Ciotka Ania już wcześniej wspierała mnie kasą. Mama też sama pożyczała na leki. Może Asia oraz Wojtek mogliby poratować mnie kilkoma stówami?” Przypomniałam sobie, skąd ja znam te problemy. Świeżo co sama zadawałam sobie tego typu pytania. Niestety nikt spośród familii nie był w stanie mi użyczyć tych pieniążków, a moja sytuacja z każdym dniem stawała się coraz to trudniejsza. Kilka tygodni przedtem utraciłam etat. Nie przygnębiałam się, poszukiwałam nowego etatu niezwykle intensywnie, przesyłałam podania, lecz, na nieszczęście telefon milczał. Krótko po tym mój mężczyzna miał kraksę, w wyniku jakiego samochód uległ gigantycznemu uszkodzeniu, a przecież był naszym źródłem dochodów, bowiem małżonek jest taksówkarzem. Trzeba było zrazu odstawić wóz do warsztatu. Niestety nie posiadaliśmy żadnych zapasów finansowych, ponieważ pieniądze wypracowane przez współmałżonka wydałam na uiszczenie czynszu oraz rachunków.

Wyszukiwałam pomocy u familii, znajomych, najbliższych, niestety z marnym efektem. Udało mi się dostać tylko 500 złotych, zaś musieliśmy mieć cztery razy tyle. Byłam przybita sytuacją. Stojąc na dworcu kolejowym i użalając się nad moim żywotem, zobaczyłam ogłoszenie o chwilówce bez bik. Przepisałam numer telefonu. Bałam się zatelefonować, kłopotałam się, iż nie będziemy w stanie spłacić tej wierzytelności z jednej gaży. Jednakże wykonałam telefon, Pani zakomunikowała, iż jeszcze w dniu dzisiejszym do mnie do mieszkania przybędzie przedstawiciel instytucji. Tak właśnie się stało. Zademonstrowałam niezbędne dokumenty, lecz martwiłam się, że nie przejdziemy weryfikacji ze względu na przeszłość w BIK. Ale ku mojemu zdumieniu Pani poinformowała mnie, że te chwilówki bez bik są przyznawane bez weryfikacji stanu BIK. Tym sposobem na drugi dzień mieliśmy w ręku gotówkę. Zrazu zreperowaliśmy wóz, partner znów dzięki niemu rozpoczął nieźle zarabiać, zaś ja przestałam się bać, że zabraknie nam na życie. Chwilówki przez Internet zwróciliśmy rzeczywiście w chwilę. Parę dni pracy mojego męża z porządnymi kursami, a po chwilówka bez bik zostało jedynie zadziwiająco przyjemne wspomnienie. Ostatnimi czasy ja również zdobyłam zatrudnienie, nieźle zarabiam, również jestem spełniona. Więc tej młodej kobiecie z autobusu przekazałam numer telefonu do pani od chwilówki przez Internet oraz zakomunikowałam, iż nie musi się niczego obawiać, w takich sytuacjach wskazane jest dać sobie pomóc. Uśmiechnęła się zdziwiona oraz podziękowała, zaś ja z radością na twarzy wróciłam do domu, gdzie oczekiwał na mnie już mój uśmiechnięty ślubny.

Następny wpis
Możliwość komentowania jest wyłączona.
